L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

بچه ها 

دوست دارم در نو شتمن ولاگ کمکم کنید

منتظرم

بهم میل بزنید

nahal_scream

بای

 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ http://bikhyal-baba.blogsky.com

سلام بر نهال عزیز
به نام تنها امید عاشقان
می گم نهال جان حرفای وبلاگت خیلی به دلم نشسته
خداوندا ؛ تو در قران جاویدت بشر را وعده ها دادی

تو فرمودی که نا مردان بهشتم را نمی بینند ولی

من خود به چشم خویشتن دیدم که نامردان ز خون پاک مردان

هزاران قصر می سازند هزاران کاخ می سازند
***************
این جمله ات واقعا حرف دل همه ماست
میشه خدا به ما بگه چرا؟
**********
زیبای سرزمین خورشیدبر مزارم اشک نریز ... آسمان خود به حال من می بارد
همین طور که وبلاگت رو می خونم جمله هاش داره روم اثر می ذاره
************
ولی نمی دونم برا عشق قانونی بتوان گذاشت چون
عشق خودش یه قانونه
ببخشید این شعرت یه کم حالمو گرفت
لیلی که محل سگ به مجنون نگذاشت!!!!
من فکر می کردم یعنی این طور دیدم و شنیدم که عشق لیلی به مجنون و بر عکس خیلی پر بهاتر از این حرفا هست
*************
نمی دونم چرا تو زمونه ما باور عشق
یه کم سخت شده
اصلا صداقتی وجود داره تا عشقی هم باشه؟؟؟؟؟؟
*************و در سوال جوابت
عزیزم بستگی داره به عشق چه جوری نگاه کنی
با حس و اشتیاق یا با هوس
البته با هوس نمیشه اسمشو گذاشت عشق بلکه میشه گفت شهوت
*****************
ببخشید که سرتو بدرد آوردم
اگه اجازه بدی می خوام لینکت کنم
چون از وبلاگت بد جوری خوشم اومد
این برای اولین بار بود که اینجا اومدم
بازم با عرض معذرت الهام<لبخند><گل><بوسه>

الهام عزیزم
بی نهایت خوشحالم کردی که به وبلاگ من نظر دادی
باور نمی کنی چه قدر خوشحال شدم کهاز ولاگم خوشت اومده
اون شعر لیلی و مجنون رو خودم هم قبول ندارم برای خنده بود
راستی امیدوارم کنکور قبول شی
*********************
در مورد عشق:
من عاشق نیستم
چون لایق عشق نیستم زمانی عاشق بودم ولی حالا تلاش می کنم فارغ باشم

عشق حس مقدسیه که حالا شده مثل نقل و نبات که همه می گن ما عاشقیم

اون شعر در مورد خدا دو روزی فکر خودم رو هم مشغول کرده بود در هر حال ممنون از اینکه اومدی
اگه خواستی بیشتر اشنا بشیم منو اد کن:
nahal_scream
دوستت دارم
خدا حافظ

الهام چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ



********************************
سلام نهال
شرمنده که دیر اومدم و ممنون که به وبلاگم اومدی
و از پاسخت نسبت به نظر من یه دنیا تشکر
**************
هیچ وقت گریه نکن چون هیچ کس لیاقت اشک های تو رو نداره ! و اون کسی هم که لیاقتشو داشته باشه طاقت دیدن اشکای تو رو نداره


می دونی به نظر من اصلا این دنیا لیاقت گریه کردن نداره
حتی حتی اونی که ادعا می کنه دوست دارم اشکتو در میاره
این به من ثابت شده
و این جمله رو تجربه کردم
ولی اگه اشک هم نریزی داغون می شی
حداقل باید برا دل خودت اشک بریزی
***********
آدرس یکی دیگه از وبلاگم برات گذاشتم خوشحال میشم اونجا هم ببینمت و با اجازت لینکت می کنم
بازم ممنونم نهال جان
دوست دارم و بای


تامی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام
اینجا چرا انقدر به هم ریختس


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد