L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

ساعت حدود 6 صبحه .ماه رمضون امسالم تموم شد....من باز تو فکر توام 

دارم به خودم می قبولونم که وقتی خبری ازت نیست یعنی باید فراموشت کنم...کاش جز این بود...فردا میرم کلاس گیتار ثبت نام کنم....شاید بعدش برم پیش فاطمه و همه چیزو راجع به تو بهش بگم...شاید....

کاش فقط اینو می فهمیدم که اصلا بهم حسی داری یا نه/// 

دیشب خیلی گریه کردم 

سیمای ارتودنسیم باز اذیت می کنه 

شاکی شدم که تا چند سال باید اذیت بشم... 

گریه کردم 

بلند بلند 

همه رو نگران کردم 

مامان با من گریه کرد 

باور کن لازم داشتم 

توام که ۲ ساله موش و گربه شدی... 

کاش فقط می فهمیدم دوسم داری یا نه...

دومین سحر از ماه رمضونه... 

دل من خیلی گرفته 

نمی دونم چی می خوام ...فعلا دلم فقط تورو می خواد.خواستنش درسته یا نه نمی دونم...اما تو در موردش مسوولی تو باعث شدی تو رو بخواد ... من خیلی بی پناهم خدا آغوشتو ازم دریغ نکن