L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

پست چند مناسبتی:

سلام...خوبید؟نمی دونم اصلا دیگه کسی میاد اینجا یا همه منو یادشون رفته؟!از دوستای گلم که دیگه خبری نیست... داداشی محسنم .سارا.میثم.مریم.پارسا.سلمان عزیز نمی دونم اصلا میان اینجا یا نه ولی مدرسه ها داره باز میشه منم که امسال مثلا کنکور دارم ... بحث خر خونی نیستا...فقط صبح تا شب مدرسه ام اینه که دیگه باید نتو کم کنم...در نتیجه اینجا دیر به دیر آپ خواهد شد...!(هر چند کسی که دلش تنگ نمی شه واسم...)ولی من خودم اعتماد به نفس دارم...خب راستی این شبای قدریادتون مره ما رو هم دعا کنیدا!قربون همه تون

مسابقه

سلام....بچه ها وبلاگمو تو نایت اسکین ثبت نام کردم...که تو مسابقه ی وبلاگ برتر ماه شرکت کنم....اگه به نظرتون وبلاگ خوبی دارم برید بهم رای بدید...مرسی. 

http://night-skin.com/topblog

رمضون...کنکور

سلام...سلام....نماز روزه هاتون قبول...حواسم پرت شد اصلا یادم رفت پست ماه رمضون آماده کنم...آخه تابستونه من تازه شروع شده سرم گرمه...خب خوشین؟خوبین؟سلامتین؟واسه ما هم دعا می کنید؟خدا خیرتون بده...با این وضع پیش اومده دیوونه نشیم خوبه...دیگه رتبه ی اول هم نمی تونه مطمئن باشه قبول می شه...سازمان سنجش از هر اسمی که خوشش میاد می ذاره اول صف...به نظرتون از من خوششون میاد؟

جواب!

دوستانی که نظر دادن جواب نظر ها داده شد...!

شجاعت

در دبیرستان به عنوان موضوع انشا این مطلب داده شد که ''شجاعت یعنی چه؟'' محصلی در قبال این موضوع فقط نوشته بود : ''شجاعت یعنی این'' و برگه ی خود را سفید به ممتحن تحویل داده بود و رفته یود ! اما برگه ی آن جوان دست به دست دبیران گشته بود و همه به اتفاق و بدون استثنا به ورقه سفید او نمره 20 دادند... . 

 

 

فکر کن...من قبول شدم...!

سلام،فکر کن...1 کلمه که درس نخوندم...1دونه تست ریاضی و فیزیک نزدم(آخه حالشو نداشتم حلشون کنم)بعد میزنه سمنان قبول می شی... .خیلی با حاله ...از صبح کلی خندیدم...هر چند به درد من نمی خوره...من پزشکی تهران می خوام اونم سراسری(اعتماد به نفس)ولی خب با مزست دیگه....اینم دانشگاه ازاد... .

دوست داشتن دروغکی:

 شکسپیر میگه: خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشدi

اینم یه احساس کوتاهه دیگه:

عشق چنین احساسی به شما می دهد...

                 نمی توانید سکوت کنید و نمی دانید چه بگویید... .

عشق حرکت به سوی بی نیاز شدن است

 تا آنجا که اگر از آن در گذری ،

به زندگی هم محتاج نخواهی بود...

پس آگاه باش و به نیستی چنان درآی

که گویی تو را هیچ رغبتی به  هستی نیست...

عشق،مفهومی از نیاز و جهان در معاشقه با فهم خویشتن است ...

بر هر که بنگری او را به قدر دانش خویش ،به عشق ورزیدن مشتاق خواهی یافت

تفاوت تنها در اندازه ی فهم ماست !

عشق مسئله ی ساده ایست که یک مجهول بیشتر ندارد...

دلیل این همه پیچیدگی که می بینی تعدد در معلوم های ماست.

اگر تو را تاب آن نباشد که دیگری را بیازاری

هوش باش که دیگر تو را نیازی به جست و جوی عشق نیست...

این تویی که باید جست و جو شوی!

در مقام محبت ،همواره،انتظار به جبران آنچه می کنیم در اندیشه ء ماست...!

اما در مفهوم عشق کسی به این داد و ستد نمی اندیشد...

آنان که از این طایفه اند بی حساب می بخشند...!

عشق ،کارساز نخواهد شد اگر عقل را خرابکار کرده ایم ...

تیر های آرزو هرگز کارگر نمی شوند اگر کمان همت را از جنس خوب نساخته ایم...!

عشق همان تیغی ست که مدام آن را بر رگ اندیشه می زنیم و عقل مدام از خود می پرسد چرا؟

با عشق بیامیز و با عقل بساز زیرا آفریدن هنریست که بی و جود این دو میسر نمی شود.