L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

سلام

به نام خدا

In God we trust

 

 

نمی دونم چرا مروز امودم پای کامپیوتر یکی نیست بهم بگه اخه بچه ، بشر، ادم،انسان،گنده ، مگه تو درس نداری؟

ولی الله وکیلی اصلا حسسش نیست اخه کی حوصله داره بره بشینه دینی بخونه می دونید صبح رفتیم جایی جشن بود جاتون خالی خیلی حال داد یه ارکست اوره بودن به نام اقای((جشنی))خدایی خیلی کارش توپه هر سال همین رو میارن یه گیتاریست هم بودولی من اسمش رو نفهمیدم کارشون خیلی قشنگ بود اون جا بود که هوس ساز کردم راستشو بخواید من یه کی بورد دارم ولی دوسش ندارم فقط بلدم سلطان قلب ها ور باهاش بزنم خب اخا باهاش حال نمی ده ولی دلم بد جوری گیتار می خواد دوست دارم یه گیتار خوشگل داشته باشم الان برم برش دارم بشینم یه دل سیر اهنگ بزنم و گریه کنم یه وقت هایی دل گریه می خواد نمی دونم چرا ولی خب دلم می خواد  راستش مامانم الان برام نمی خره می گه درس داری بعدشم به نوبت اول بر ای خواهرات (اون ها بزرگ ترن) نمی دونم چی میشه برا م بخره همه چی می خره جز اونی که دلم می خواد الان حالم بهتره واقها نوشتن نعمتیه راستی برام دعا کنید در موقعیت بدی ام از یه طرف مدرسه و امتحانات از یه طرف دیگه المپیادو...

از طرفی هم عشق وحال : وب ،چت، گیتار،رمانم و...

 راستی نگفتم بهتون من دارم یه رمان مینویسم (اگه این درس وچرت  وپرت ها بذاره)

بیا این بابام هم که گیر داده بلند شو بخواب اخه ساعت 12 شبه ولی دعا کنید تابستون شروع شه خلاصه رمانم رو می ذارم بخونید مرسی ازهمتون که مطالبمو خوندید هر چند خیلی مزخرف بود .

اگه غلط املایی دارم ببخشید

بخشش از بزرگانه

یادمان باشد اگر خاطرمان تنهاماند 

   طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

 

راستی ایران 5تا گل به بوسنی زد واون ها 2 تازدن

واقعا زحمت کشیدن دیگه

ما حتما مکزیک و پر تغال رو می بریم،نفر اول جام جهانی هم می شیم

Be happy

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد