L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

درباره ی خودم

        به نام تک وجودی که وجود م ز وجود پروجودش به وجود امده است.

سلام‌‌‌‌‌                                                                          

خوبید؟سلامتید؟ امیدوارم که خوب باشید.                               

بابا این همه از عشق و از هک نوشتم اثر نداشت حالا می خوام از خودم بنویسم

من دختری nساله هستم در تهران زندگی می کنم

دوست هام رو از همه چی(در حال حاضر)بیش تر دوست دارم

بهترین دوستم مهرنوش بود که متاسفانه الان کنارم نیست

دوست خوبی به اسم ازاده داشتم که باقی عمرش رو داد به شما یادش بخیر بد تری

حادثه ی عمرم مرگ مادر بزرگم بود

من خیلی دوستش  داشتم زن مهربونی بود

اینقدر دوستش داشتم که وقتی مرد هیچکس جلوی من گریه نمی کرد

از نبودنش پژمردم ولی نشکستم

حوصله تون رو سر نیارم

یه نصیحت خواهرانه بهتون می کنم:

ما ادم ها عادت کردیم:

  1. به دنیا می اییم
  2. بچه گی میکنیم
  3. بزرگ میشیم
  4. مدرسه میریم
  5. میریم دانشگاه
  6. ازدواج می کنیم
  7. بچه دار میشیم
  8. پیر میشیم

۹.میمیریم

  1. این درسته که شما یه کار دیگه بکنید

تو زندگی از هیچکس انتظاری نداشته باشیداین جوری اگر کسی کاری براتون بکنه از لطفش می دونید و اگر هم کاری براتون نکرد ناراحت نمی شید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد