L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

یاس زیبایی در دل پروراندم                  با خون دل و اشک سیرابش کردم

بوی خوبی داشت

الهامی در دل داشتم که گفتمش مکن

اما ادم شدم سیب خوردم از بهشت رانده شدم

یاسم را از ساقه چیدم بوئیدمش

بر لب بردم بوسیدمش

در اثر بو سه ام پژمرد اگر چه بوسه ام نشانگر عشقم بود

یاسم پر پر شد، پر هایش دود شد ،خاکسترش را باد برد

 

یاسم کجایی کاش عطر خاکسترت بود

 

 


به چشمانت بیاموز که هر کس ارزش دیدن ندارد.

 

 

 

 

پس از من یاد یک انسان همیشه با تو خواهد بود.

غم یک روه سر گردان همیشه با تو خواهد بود.

به دستت می سپارم چشم های اشک بارم

گل زیبای من باران همیشه باتو خواهد بود .

اتاق قلبت را به هر کس می دهی اما ...

چنان اندوه یک مهمان همیشه با تو خواهد بود.

لباس عاشقی بر تنت داری و می دانی

هوای عاشقی چون جان همیشه با تو خواهد بود

 

 

 

 

کاش رویاهایمان روزی حقیقت می شدند

                                   تنگنای سینه ها دشت محبت می شدند

سادگی ، مهر و وفا قانون انسان بودن است

                                   کاش قانون هایمان یکدم رعایت می شدند

 

 

 

 

 

عشق امد و گفت دیگر نمی خواهمت                   نگاهش کردم

گفت نگاهم مکن دیگری را می خواهم                 سکوت کردم

گفت حرف بزن مگر نه اینکه دوستم داری           حرف زدم

گفت نمی خواهم صدایت را بشنوم                      گریستم

گفت تو مغروری                                          خندیدم

در این زمان عشق روی قلبم نوشت                    ورود ممنوع...!

 

 


زندگی را دوست دارم در پناه نام دوست...

        در پناه نام معشوقی که

                    مادر

                    نام اوست .

 

 

 

به تو فکر می کردم و اشک می ریختم تا اینکه در قطره اشکی تو را دیدم

 به ناگاه دیدگانم را پاک کردم تا کسی تو را نبیند.

 

تجربه سخت گیر ترین معلم دنیاست

                           زیرا اول امتحان می گیرد بعد درس می دهد.

 

 

زندگی رسم خوشایندی نیست...زندگی اجباریست ...لاجرم باید زیست.

 

 

 

عشق ها می میرند ...رنگ ها رنگ دگر می گیرند...وفقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می ماند.

 

 

 

 

عشق گم کردن خود در وجود کسی است که همواره به فکر شماست.

 

 

 عشق دوست داشتن و بسیار دوست داشتن نیست بلکه پیوسته نو کردن خواستنی است که خود خواهان تو باشد .

 

 

 

 

 

کاش می شد عشق را تفسیر کرد    کاش می شد عمر را تکثیر کرد.

روی این گردونه ی نامهربون       گرمی مهر تو رو تصویر کرد

این شهر روی سنگ قبر کسی است که خیلی دوستش داشتم ( مادر بزرگم)اگه براتون زحمتی نیست یه فاتحه براش بفرستید.

نظر هم یادتون نره به خدا از امتحان فیزیکم زدم تا وبلاگ رو به روز کنم نظر بدید.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد