L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

هک

به خدا جواب میده فقط یه بار امتحان کن

start رو باز کن رو my computer رایت کلیک کن.propertise رو بزن برو تو hardwere بعد device maneger حالا modems رو بزن آیکون کوچکی که زیرش باز میشه انتخاب کن.برو تو advanced حالا تو کادر اول این عبارت را با حروف بزرگ بزن(AT&FX)  دست گاتو ریستارت کن.حالا وصل شو و فقط سرعتتو نگاه کن.

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ

بسیار الی بود زییاد راوی نامیکنم اینجاهم دوسدیت دارم

میلاد سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.aro-news.blogfa.com

سلام دوست عزیز .
وبلاگ زیبایی داری .
شعرهایت فوق‌العاده است.
در اولین فرصت لینکت را در وبلاگم قرار خواهم داد.

ممنون از لطفت
من فقط یه تازه کارم فکر می کنم کمی اغراق کردی باز هم به وبلاگم سر بزن
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد