L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

بدون عنوان

 

   آنقدر ایستادم و نگاهش کردم تا از رو رفت

که رفت

و دیگر هرگز نگاهم نکرد

که هنوز ایستاده ام

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://ilover.mihanblog.com

سلام
توپ بود نهال جون
تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتوپ

هیچ کس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ب.ظ http://ilover.mihanblog.com

سلام... .
هکر؟عاشق؟هر چی... .
نمیدونم نظر شما بیشتر راجع به وبلاگمون بود یا من... .
و همچنین نمیدونم باید راجع به شمانظر بدم یا وبلاگتون.
پس پوزش صمیمانه من رو بپذیرید اگر نظرم راجع به وبلاگتون نیس.
اگر شما واقعا راجع به یه سری روابط نظر خاصی بدون اطلاع کامل از شخصیت من دارید میتونید ای دی من رو اد کنید
تا بدونه تحریک احساسات بقیه به طور خصوصی تر با شما صحبت کنم
البته اگر نظرتون اون قدر ارزش داشته باشه که من وقتم رو برای توجیح کردن شما بگزارم
امد ورم یک تنه به قاضی نرفته باشید
یا حق
مانی.

سعید دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ب.ظ

خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد