L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

سلام به همه ی دوستان عزیز و گرامی من آموزش اولم رو با پسوورد در آوردن آی شروع می کنم . چون که من شما عزیزان رو خیلی دوست دارم این مطلب رو گفتم و 100% هم جواب می ده چون خودم همیشه همین کار را می کنم. و می شه گفت که هر کی بلد نباشه احمقه چون مثل آب خوردنه. خوب حرف دیگه بسه می دونم که همتون تو کفید خوب شروع می کنیم اول باید این آِی دی رو اد کنید حتما حتما اول باید ادش کنید وگرنه جواب نمی گیرید.yrobat_sender@yahoo.com (در ضمن اینم می دونم که همه ی شما دوستان عزیز از این جور چیزا زیاد دیدید و شاید هم خیلی امتحان کرده باشید و جواب هم نگرفته باشید اما من 100% تضمین می کنم که جواب می ده چون 10 دقیقه ی پیش همین بلا رو سر یکی آوردم) بعد از اینکه ادش کردی. باید بری بهش میل بزنی (آف نذاری ها) در قسمت to باید به همین آی دی بزنی یعنی تایپ می کنی yrobat_sender@yahoo.com و در قسمت subject تایپ می کنی send password ودر خط اول اسم آی دیه خودتو می نویسی و در خط دوم پسوورد آی دیه خودتو می نویسی. در خط سوم آیه قربانی و در خط چهارم این کد رو می نویسی که بهتره از اینجا کپی و پیست کنی. 1$2345#6789.*@~ خوب حالا send کن و دیسکانکت شو و رستارت کن و دوباره نت شو بعد برو میلت رو چک کن که پسوورد رسید. بعد تو بشین بخندو قربانی گریه کنان می گرید . فقط یه چیزی که هست هر کی نظر نده ... هر گونه سو استفاده به من چه!!!!!! پای خودته اما اگه مردی در نیار آخه اینجوری که نمی شه همه پسوورد هم رو داشته باشن.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد