L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

تو که نمی فهمی چقدر دلم تنگه برات

امشب بدجور دلم هواتو کرده...از سر شب هروقت به خودم میام دارم تو دلم با تو حرف میزنم ازت گله میکنم که چرا اینقدر سنگ دلی...وقتی از تو جدا شدم خودمو باختم اما تو این مدت به خیلی چیزا رسیدم...با تو بودن کاملا به تو متکیم کرده بود حالا رو پای خودم واستادم اما وقتی تو نیستی که با هات لجبازی کنم بگم میخوام از رو جدول راه بیام چه فایده داره؟نیستی ببینی با عشقت چیکار کردم...چه بلا هایی سر خانومت آوردم...اگه بودی حتما دعوام میکردی...تو که نمی بینی...تو که دیگه نمیای...اما اشکال نداره من یه دوست خوب پیدا کردم...اینقدر تو تنهایی نبودنت گشتمو گشتم که دیدم چقدر مهربونه...هروقت دلم هوای تورو می کنه اون آرومم میکنه...اره عشقم نگرانم نباش...صداشو نمیشنوم اما اون خوب به حرفام گوش میده...دیگه زیاد تنها نیستم..تو نیستی دلم خیلی برات تنگ میشه کاش میومدی کاش این تقدیر عوض میشد کاش اونقدر دیر همه اتفاقای خوب نمی افتاد...حالا نگران و دلواپستم...کاش یکی یه خبری ازت بهم میداد...بیخیال الان حتما خواب خوابی...چشمایی که منو عاشق کرد الان غرق خوابه...خوب بخوابی مرد من...

نظرات 4 + ارسال نظر
عشق بی پایان جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ http://jojoye-ashegh.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوشحالم کردی که به کلبه تنهایی من سر زدی امیدوارم بازم بتونم نظراتت تو بخونم ممنونم که منو لینک کردی منم شما با نام عشق لینک کردم ..بازم ممنون.

VpnServ جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.1.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

mohammad یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://sadeyes.blogsky.com

age to ham asheghi ya kasi asheghete be weblogam bia.jamemun dare jam mishe.
Nazar bezaro age dardo del dario 2st dari begi beg0o

sahar سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://saharbaby.blogfa

vaghan azat mamnonam matalebet ghashange

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد