L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

من از تو دور بودم... یک نقطه کور بودم...با تو همین نبودم...دادم تو را فراموش...دادی مرا به بادم...بردی مرا از یادم...از یاد رفته ی من ...یادم تو را فراموش..! 

نظرات 8 + ارسال نظر
امیرک چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://pechpechb.blogfa.com

سلام اومدم دعوتت کنم بیای به وبلاگم و نظرت رو بگی .

تینا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام عزیزم چه خبر درس هات می خونی گلم

تینا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

از ما هم یادی کن دل تنگت شدیم

majid پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ق.ظ


๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم و با لینک کردن وبلاگ ما امار بازدید وب خود را روزانه تا 500 افزایش دهید.
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

فرید پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

تینا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

عزیزم ما ر از یاد بردی

تینا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

دیگه جواب نظر هام نمی دی خیلی بی جنبه هستی اومدن به وبلاگت سر زدن ما ر فراموش کردی دیگه باشه یادت بمونه

emo سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://darkemo.blogfa.com

salam aziz mano be esme tanhatarin lin kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد