L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

انتظار؟

 اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت , دلگیر مباش که تو گنهکاری نه او، او دلش برای پذیرش مهربانی تنگ است, گناه از او نیست , تو هم با تمام مهربانیت زیبا ترین معصوم دنیایی , پس خود را گنهکار نبین من عیسی نامی می شناسم ده بیمار در یک روز شفا داد و تنها یکی سپاسش گفت من خدایی می شناسم ابر رحمتش به عمر زمین و زمان بارید , یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر می گویند , پس چرا می پنداری بهتر از آنچه عیسی و خدای عیسی را سپاس گفتند از تو برای مهربانیت قدردانی می کنند ؟ 

 

البته ما که خیلی وقته از هیچ بنی بشری انتظاری نداریم...این طوری  هر کسی بد بکنه ناراحت نمی شم.هر کسی هم کار خوبی برام انجام بده نمیگم وظیفش بوده...لطف کرده بهم!

نظرات 3 + ارسال نظر
بیش از1500مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com/

سلام
ممنون ازمحبتت عزیز
من هم لینکتون کردم
بازهم منتظرتون هستم
ماروبازم سرافرازکنین
یاعلی


شهاب دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ http://DECEMBER1991.BLOGFA.COM

سلام! یه سوال داشتم! احتمالا شما بتونید کمک کنید!
یه شعری رو توی آرشیو بلاگت دیدم! می تونی بگی از کجا اوردی؟ یا شاعرش کیه؟! یا کی خوندش؟!!!!
توی آبان۸۶
لطفا جوابمو بده! توی بلاگ میتونی جواب بدی یا به این آی دی PM بده! SHAHAB1370

غروب این جزیره حکایت فصل سرد غصه و شکایته

سیاه میشه پاها تو این جزیره

خدا میگه که دل هاشون بمیره

ساعت زمون تو این جا ایستاده

سه طرف کوه، یه طرف ماه ایستاده

آره مردست به خدا

هر کسی سایه ای بر سر نداره

دل من مرده و افسوس که کسی

مرگ خوشبختی رو باور نداره

تاریکی خونت خراب

هر کسی سایه ای بر سر نداره...

مثل صیاد پریشون همه جا

دنبال شاه ماهی هاییم تو ماهی ها

آره مردست به خدا

تاریکی خونت خراب

شهاب دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://DECEMBER1991.BLOGFA.COM

سلام! یه سوال داشتم! احتمالا شما بتونید کمک کنید!
یه شعری رو توی آرشیو بلاگت دیدم! می تونی بگی از کجا اوردی؟ یا شاعرش کیه؟! یا کی خوندش؟!!!!
توی آبان۸۶
لطفا جوابمو بده! توی بلاگ میتونی جواب بدی یا به این آی دی PM بده! SHAHAB1370

غروب این جزیره حکایت فصل سرد غصه و شکایته

سیاه میشه پاها تو این جزیره

خدا میگه که دل هاشون بمیره

ساعت زمون تو این جا ایستاده

سه طرف کوه، یه طرف ماه ایستاده

آره مردست به خدا

هر کسی سایه ای بر سر نداره

دل من مرده و افسوس که کسی

مرگ خوشبختی رو باور نداره

تاریکی خونت خراب

هر کسی سایه ای بر سر نداره...

مثل صیاد پریشون همه جا

دنبال شاه ماهی هاییم تو ماهی ها

آره مردست به خدا

تاریکی خونت خراب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد