L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

آف

 اگرتواین دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج می بره. مهم این نیست که اون مال تو باشه، مهم اینه که باشه. نفس بکشه، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره

چه روزگاریه !!! بچه که بودیم دخترا عاشق عروسک بودن وپسرها عاشق مردان قوی.... بزرگ که شدیم ... دخترا عاشق مردای قوی شدن .. پسرا عاشق عروسکا

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام دوست عزیز . وقت به خیر.

از وبلاگ خیلی خوبتون تشکر می کنم.. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . راهنمای کامل هم به زبان فارسی داره. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید. در صفحه دریافت کد می توانید بر روی Persian Help کلیک کنید و راهنمای فارسی آنرا ببینید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com/fa-searchbox.html صفحه راهنمای فارسی

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

تنها عاشق شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.lover3.blogfa.com

سلام حالت چطوره وب لاگ بسیار عالی داری
.................................
با تبادل لینک موافقی ؟
*********************************
بهترین راه برای افزایش بازدید تبادل لینکه !
---------------------------------------------------------------
اگه موافقی منو با اسمه (( تنهای عاشق)) لینک کن
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد بیا تو وب لاگه من نظر بده من تو را لینک می کنم
++++++++++++++++++++++++++++++++++
((این جمله ی منه دوست دارم خیلی زیاد))
***
منتظره حضوره گرمت هستم
***
{به امیده دیدار مجدد}

شهاب دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://DECEMBER1991.BLOGFA.COM

سلام! یه سوال داشتم! احتمالا شما بتونید کمک کنید!
یه شعری رو توی آرشیو بلاگت دیدم! می تونی بگی از کجا اوردی؟ یا شاعرش کیه؟! یا کی خوندش؟!!!!
توی آبان۸۶
لطفا جوابمو بده! توی بلاگ میتونی جواب بدی یا به این آی دی PM بده! SHAHAB1370

غروب این جزیره حکایت فصل سرد غصه و شکایته

سیاه میشه پاها تو این جزیره

خدا میگه که دل هاشون بمیره

ساعت زمون تو این جا ایستاده

سه طرف کوه، یه طرف ماه ایستاده

آره مردست به خدا

هر کسی سایه ای بر سر نداره

دل من مرده و افسوس که کسی

مرگ خوشبختی رو باور نداره

تاریکی خونت خراب

هر کسی سایه ای بر سر نداره...

مثل صیاد پریشون همه جا

دنبال شاه ماهی هاییم تو ماهی ها

آره مردست به خدا

تاریکی خونت خراب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد