L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

فکر کن...من قبول شدم...!

سلام،فکر کن...1 کلمه که درس نخوندم...1دونه تست ریاضی و فیزیک نزدم(آخه حالشو نداشتم حلشون کنم)بعد میزنه سمنان قبول می شی... .خیلی با حاله ...از صبح کلی خندیدم...هر چند به درد من نمی خوره...من پزشکی تهران می خوام اونم سراسری(اعتماد به نفس)ولی خب با مزست دیگه....اینم دانشگاه ازاد... .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ق.ظ

سلام . اگر ادامه ندادم مشکلی از جانب شما نبوده . من بابت رفتارم شرمنده شما هستم هدیه خانم .
امیدوارم منو بخشی.............

هه رفتار؟شرمنده؟خانوم؟چه حرفایی!ببخشش؟چه مسخره!ببخشش!تو که دوای دردم نشدی...دیگه نمکه رو زخمم هم نشو.برو بذار بگم رفت...تمومش کن...بذار بگم منو نخواست...بذار بگم کم بودم واسش...بذار بگن دیدی عشقتو...دیگه این آتیش زدنای گاه و بی گاه چیه؟ببخشش؟من کیم که ببخشم؟خدا ببخشه.

محمد سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

فقط می خواستم مشکلی از جانب شما نبوده ٫ مشکل از طرف من بود.

باشه...ممنون از لطفتون آقای افرا...بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد