L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

تو در یادی مگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 goftam: to shirine mani.........gofty: to farhadi magar?..........goftam: kharabat mishavam..........gofti: to abadi magar?...........goftam:nadadi del be man..........gofty: to jan dadi magar?............goftam: ze kuyat miravam......gofty: to azadi magar?.........goftam: faramusham makon.........gofti: to dar yadi magar?..

نظرات 2 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://stripped.blogsky.com


شاید به عشق نیازمندیم، نه به عاشق.

امیر چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام.من خیلی دوس دارم با شما صحبت و درد و دل کنم چون نمیشناسمتون اما نه اینجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد