L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

خدامون که بزرگه...بقیش فدای سرت.

 شخصی را به جهنم می بردند ، در راه بر می گشت و به عقب خیره می شد . ناگهان خداوند فرمود : او را به بهشت ببرید . فرشتگان پرسیدند چرا ؟ خداوند فرمود : او چند بار به عقب نگاه کرد ... او امید به بخشش داشت .
نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.oko.ir

خیلی جالب بود.
موفق باشی...

سلام عزیزم...ممنون گلم ...مرسی که نظر دادی...تو هم موفق باشی

سروش چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.jasminlover.blogfa.com

سلام.
مطالبتون جالب و زیبا بود.
منم عاشقم ولی عشقم یه جورایی با بقیه فرق داره(!@)
اگه به قلب شکسته ی من سر بزنید هم من رو خوشحال کردید و هم قضیه ی عشق من رو می فهمید ...
خداحافظ

سلام...نگو که عشقت ۷ـ۸ سالشه...ما که معقول عاشق شدیم چی شد...نکن این کارو با خودت... .ولی وبلاگتو دیدم...خوب می نویسی...خسته نباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد