L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

چند شعر

چه قدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن؛ با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی /

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است /

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

 

هی فلانی زندگی شاید همین باشد
یک فریب ساده
آن هم از عزیزی که تو دنیا را جز با او وجز برای او نمیخواهی

 

 

مستم از جام تهی، حیرانیم
باده نوشیده شده پنهانی

نظرات 3 + ارسال نظر
shabgard دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام
ای ول این بیت اولش رو باحال اومدی مثال بارزش هم خودمم

محسن دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ

عاشقان را بی خیالی تر خوشتر است
نغمه از نی های خالی خوشتر است

محمد دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.irprojei_support.com

من از سایت شما دیدن کردم خوب بود خوشحال می شوم به سایت من هم مراجع کنید

چشم حتما.نظر لطفتونه که می گید خوب بوده.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد