L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

خلقت من در جهان یک وصله ی ناجور بود

           من که خود راضی به این خلقت نبودم... زور بود.

 

در این سکوت پر تنش

           گاهی تو را گم می کنم.

                  تو عشق را جان می دهی

                         من هم تجسم می کنم.

                                دست  سیاه ابر غم سیلی به رویم میزند.

                                        چشم سپید منتظر... خود را به کویم می زند.

                                                 آرام جان بازگرد تا کمی کشم بی داد تو

                                                          کاشانه ام ویران شدهُ رای از سکوت یاد تو...

نظرات 2 + ارسال نظر
shabgard یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

خیلی شعر قشنگی بود
میزون بود

roya jooooooooooooooooooooooooooon یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://rrnn.blogfa.com






aziz hich kas bedune dalil afride nemishe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد