L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

سلام

قدر یه دنیا سلام

بچه ها انگار دنیا رو بهم دادن که دوباره اومدم اینجا و اپ کردم

به خدا دلم برا اینجا برای دوستام برای فاطمه شده بود اینقدر می بینید ؟

بچه ها شرمنده که من نمی تونم بیام اخه مادر برو و سی پی یو سوزوندم

خودتون که خرج دستتون !خصوصا وقتی بابات نده

دارم دق می کنم

البته الان بهتر شدم

فاطمه جون دستت درد نکنه

عالی بود

خدا و کیلی گل کاشتی

به همه دوستان دیگه هم عرض احترام دارم

نمی دونم چی بگم

بابای میام دوباره

دعاکنید کامپی درست بشه میام انشا الله

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.samurayi777.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد