L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

L 0 \/ e E e E e

من و تنهایی و غم ولی بدونه یاد تو

پنج وارونه

برادر کوچکم از من پرسید پنج وارونه یعنی چه؟

 من به او خندیدم کمی آزرده و حیرت‌زده گفت: روی دیوار و درختان دیدم.

 باز هم خندیدم.

 گفت: دیروز خودم دیدم که فرهاد پسر همسایه پنج وارونه به شیرین می‌داد

 آنقدر خندیدم که طفلک ترسید بغلش کردم و بوسیدم

 و گفتم :بعدها وقتی که باران بی ‌وقفه‌ی درد سقف کوتاه دلت را خم کرد بی‌گمان می‌فهمی پنج‌ وارونه چه معنا دارد

با سلام خدمت دوستان گل و نهال عزیز

قرار بود من در این وبلاگ با نهال خانوم همراه باشم ولی شرمنده شدم و نتونستم

از اینجا می گم نهال جان ببخشید و سعی می کنم از این به بعد خوش قول باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
رسول دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ http://dehekhorhe.blogfa.com

سلام با وبلاگت حال کردم ایول
بیا از اونورا گذری
بای
عشق از دید دخترای ترشیده : خدا جون یعنی میشه بیاد خواستگاریم ؟!!

میلاد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ب.ظ http://radiojibi.blogsky.com

سلام. قشنگ بود. رمانتیک هم بود. به منم لینک می دی؟
سر بزنی خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد